בחירה נכונה של עו"ד גירושין בצפון היא לא משימה פשוטה. בהליך כה מורכב ורגיש נרצה לידנו עורך דין מהטובים בארץ וכאן בדיוק נכנס לתמונה משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן. המשרד מלווה באופן אישי כל מקרה, בונה אסטרטגיה לכל תיק ומשקיע מאמצים רבים בקידום האינטרסים שלכם. עו"ד אתי פרץ קינן מבינה את הקושי הרגשי ומובילה ברגישות את ההליך לכיוון הנכון. חייגו עכשיו להתייעצות עם עו"ד גירושין והערכת סיכויים.

את הפגישה הראשונה עם עורך הדין נייעד להיכרות, איסוף מידע, הגדרת מטרות וגיבוש ראשוני של אסטרטגיה. עורך דין מקצועי יצליח במהלך הפגישה לזהות את הצרכים שלכם ולהבין את נסיבות המקרה. בתום הפגישה אתם תהיו רגועים יותר ותדעו מה צפוי לקרות. הפגישה נועדה גם להתרשמות אישית, הקפידו לבחור עו"ד גירושין בצפון שאתם מרגישים הנוח לשאול אותו שאלות וסומכים עליו. לפי העדפה אישית שלכם ובהתאם לאופי של ההליך תבחרו בעורך דין עם אופי לוחמני או עורך דין שמתמחה בגישור.

זמינות של עורך דין גירושין

חיפוש אחר עו"ד גירושין בצפון יגלה לכם משרדים עמוסים בפניות, אך עורך דין מקצועי ומסור לא נותן לעומס תיקים לגרוע מהיחס האישי שמוענק לכל לקוח. עו"ד אתי פרץ קינן מקפידה על זמינות ומתן מענה מהיר לכל פנייה. לקוחות המשרד מקבלים עדכונים שוטפים אודות ההתקדמות של התיק. פרמטר נוסף שצריך לבדוק לגבי עו"ד גירושין בצפון הוא שנות הניסיון. ככל שעורך הדין יותר מנוסה כך הוא יידע לחזות טוב יותר את העתיד להתרחש ולקדם את האינטרסים שלכם.

כמה עולה לשכור עו"ד גירושין?

תשלום למשרד עורכי דין בעבור תיק גירושין מחושב על פי מספר שעות העבודה. תיקי גירושין דורשים כתיבת תביעות, מענה לתביעות ובקשות, סיכומים, ייצוג של הלקוח בפגישות, ייצוג בדיונים, הכנה לדיונים. שימו לב, פרט לתשלום לעורך דין ניהול תיק גירושין דורש גם תשלום אגרות, דמי שליחויות, תרגומים, תמלול הקלטות, נסיעות, יועצים ועוד. בשל המורכבות הרבה של ההליך וההשפעה של התוצאות על המשך חייכם, חייגו עכשיו אל משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן ותגלו צוות מקצועי, מסור, מנוסה, אנושי והגון.