עו"ד קניית דירה

פנייה אל עורך דין קניית דירה חיונית גם ברכישת דירה ראשונה וגם ברכישת דירה שנייה או דירה להשקעה. ייעוץ משפטי הוא המפתח למיצוי הזכויות שלכם להקלות מס, קביעת שווי מדויק לנכס, בחינת נוסח הטאבו, איתור צווי מניעה או עיקולים וליווי של המשא ומתן. עם עו"ד אתי פרץ קינן לצדכם אתם נראים טוב יותר, חוסכים כסף ומקבלים החלטות בלב שלם. המשרד של עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה בעסקאות נדל"ן, למד את צרכי הלקוח ובונה אסטרטגיה אישית בעבור כל מקרה. חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן ותגלו שקניית דירה היא לא עסק מסובך או מפחיד.

יום בחיי עורך דין קניית דירה

עבודה של עורך דין קניית דירה היא בראש ובראשונה עבודה מול אנשים. המקצוע דורש יחסי אנוש טובים, תשומת לב לפרטים הקטנים, היכרות יסודית עם החוק ויכולת ניהול משא ומתן. אל משרד של עורך דין קניית דירה מגיעים בכל יום זוגות שעומדים בפני רכישת דירה ראשונה, הורים בעלי משפחות שמבקשים להחליף דירה קיימת בדירה טובה יותר, זוגות/יחידים שנאלצים לרכוש דירה במיקום מרוחק לטובת השכרה וגם משקיעים שרוכשים דירה שלישית או רביעית. הסכומים הגבוהים שמעורבים בעסקאות נדל"ן מחייבים ליווי של עורך דין למטרת מיצוי זכויות וייעוץ משפטי שוטף.

איך עורך הדין עוזר לכם בתהליך רכישת דירה?

  1. ביצוע כלל הבדיקות הדרושות (טאבו, איתור עיקולים או צווי מניעה, בחינת הערות).
  2. ייעוץ אישי בענייני מס מקרקעין במטרה לצמצם את סכום התשלום.
  3. ניהול כל התקשורת מול עורך הדין של מוכר הדירה או הקבלן
  4. ניהול משא ומתן לרכישת הדירה כולל בדיקת חוזה.
  5. מתן הסברים מפורטים אודות כל החובות והזכויות שאתם מקבלים על עצמכם.

בדיקת בעלות על הדירה

החוק בישראל מחייב רישום בעלות על כל נכס, בכל רכישת דירה אחת הפעולות הראשונות שנבצע תהיה בחינת רישום הבעלות. עורך דין שמלווה קניית נכסי נדל"ן נדרש לסקור את נוסח הטאבו במטרה לוודא שהדירה אכן רשומה תחת בעלותו של האדם שטוען כך. בדיקת בעלות בטאבו נחוצה על מנת לוודא שכל הפרטים הרשומים אכן תואמים את המציאות. מעוניינים בבדיקת נסח טאבו יסודית ומדויקת? חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן.