עורך דין תמא 38

התפקיד של עורך הדין בפרויקט תמ"א 38 הוא גם בליווי של הדיירים, גם בבדיקת כל ההסכמים והאישורים וגם בניהול משא ומתן מול הקבלן וכל הגורמים המעורבים בפרויקט. עו"ד אתי פרץ קינן בעלת ניסיון רב בליווי פרויקטים של תמ"א 38, המשרד מפקח על שלבי הפרויקט, מלווה את ההליך כולו, מטפל בסוגיות מס ובעיקר, דואג שהקבלן יעמוד בכל ההתחייבויות שלו מול הדיירים. מתלבטים האם להתחיל פרויקט תמ"א 38? מעוניינים לקבל הסבר מפורט של כל הזכויות והחובות שלכם בפרויקט תמ"א 38 או פינוי בינוי? חייגו עכשיו אל משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן.

מתי נפנה אל עורכי דין תמ"א 38?

ליווי של עורכי דין תמ"א 38 מומלץ כבר מתחילת הדרך. במידה והתחלתם כבר את ההתקשרות עם היזם ואין לכם עדיים עורך דין – כדאי למהר לפנות לייעוץ משפטי עם דגש על עורכי דין תמ"א 38 שמתמחים בתחום. חשוב להדגיש שאין לכלל עורכי הדין את אותה הכשרה ואותם תחומי התמחות, אתם זקוקים לעורך דין שמתמחה בהתחדשות עירונית ויש לו ניסיון מוכח בעבודה מול קבלנים, יזמים ורשויות.

פנייה אל משרד עורכי דין טרם התחלת הפרויקט מאפשרת לכם לבצע את הפנייה הראשונית אל היזמים והקבלים עם עורך דין מטעמכם. עורכי דין תמ"א 38 אחראים לחבר את ההסכם ולוודא שהזכויות שלכם מוגנות ואתם מקבלים תמורה מקסימלית. עורך הדין של הדיירים אחראי להסביר לכם את כל סעיפי ההסכם, לוודא שהקבלן עומד בלוח הזמנים, לקבוע ערבויות וביטחונות, להגדיר הגבלות ובעיקר, לפעול בנחישות לקבלת התמורה הטובה ביותר בעבורכם.

ניהול פיננסי של פרויקט תמ"א 38

עורכי דין תמ"א 38 מטפלים גם בליווי בנקאי, תנאי שיעבוד, גרירת משכנתאות ושאלות מס. עורך הדין של הדיירים מפקח על דיווחי מס שבח ושומות המס בהתאם לצורך. לאחר השלמת הבנייה עורך הדין מלווה את רישום הזכויות בלשכת רישום המקרקעין, מפקח על ביטוח צו הבית המשותף הקיים ועוקב אחר הנפקת צו חדש ורישום הדירות החדשות. עם עורך דין מנוסה ומקצועי ההליך כולו יהיה פשוט ורווחי יותר, אל תמהרו להתפשר ובטח שלא לחתום על מסמכים ללא בדיקת עורך דין, חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן ותדעו שאתם בידיים טובות.