עו"ד לענייני נדלן

עסקאות נדל"ן מכל הסוגים יש ללוות עם עורך דין מטעמכם. גם כאשר נראה שכל הפרטים כשורה, המחיר הוגן והצד השני מציע לכם להיעזר בעורך דין מטעמו, אתם תהיו חכמים יותר ולא תוותרו על ליווי של עורך דין לענייני נדלן מטעמכם. משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מלווה עסקאות נדל"ן מכל הסוגים מזה שנים רבות. המשרד ידוע כמקצועי, אמין, מסור ואסרטיבי. אם אתם מחפשים עורך דין שאפשר לסמוך עליו – חייגו עכשיו אל המשרד של עו"ד אתי פרץ קינן. שירותי המשרד ניתנים ללקוחות פרטיים ועסקיים, חברות, ארגונים, יזמים.

עורך דין לענייני נדלן לאיתור עיקולים על נכס נדל"ן

בדיקה קפדנית של עורך דין לענייני נדלן הכרחית לאיתור תרמיות. בכל רכישת דירה או כל נכס נדל"ן אחר יש לבצע בדיקת נסח טאבו במטרה למצוא רישומים של עיקולים או שעבוד. עורך הדין שלכם אחראי לאסוף את כל המידע ולבדוק אותו לעומק. שימו לב, הערת אזהרה על קיום משכנתא אינה פוסלת את רכישת הנכס, אלא רק מעידה על מצב בו בעל הנכס עדיין לא פדה את הלוואת המשכנתא במלואה. כחלק מתהליך רכישת הדירה הלוואת המשכנתא יחד עם הערת האזהרה ייעלמו מרישום הטאבו. עיקול או שיעבוד שאינם קשורים להלוואת משכנתא מדליקים נורה אדומה.

הגבלה על האפשרות של בעל הדירה למכור את הנכס נובעת לעתים מהליך גירושין, חוב בהוצאה לפועל או בעיה משפטית. עורך דין לענייני נדלן יידע לפנות ישירות אל הגורם שנטיל את ההגבלה לקבלת פרטים נוספים. ייתכן ובעל הדירה יצליח להוכיח את ביטול המגבלות. עם עורך דין לענייני נדלן לצדכם תהיו רגועים בידיעה שהקנייה אכן כשרה ובעל הדירה אינו מסתיר מכם דבר. לעומת זאת, ייתכן מצב בו עורך הדין ימליץ לכם שלא להמשיך בהליך הרכישה.

אלו בדיקות נוספות נבצע לקראת רכישת דירה?

  1. בדיקת משכון ברשם המשכונות (אתר משרד המשפטים)
  2. בדיקת חובות לעירייה
  3. איתור היטלים צפויים
  4. בחינה של תיק הבניין לבחינת היתר הבנייה מול המצב הקיים
  5. איתור זכויות בנייה לא מנוצלות
  6. בדיקת תב"ע

משרד עו"ד אתי פרץ קינן מבצע את כל הבדיקות הדרושות בעבור כל נכס במטרה לספק לכם תמונת מצב מלאה לקבלת החלטות מהירות ונכונות.