עורך דין גירושין בצפון נתקל מדי יום ביומו במקרים מסובכים ולא פשוטים. ואנו לא מדברים רק על סיבוכים משפטיים, אלא על השילוב שבין היבטים רגשיים עמוקים לבין סערת רגשות ותסכול שחווים אנשים בסכסוכים זוגיים ומשפחתיים. עורכת הדין אתי פרץ קינן מעמידה לרשותכם ולרשותכן ניסיון רב בטיפול בכל ההיבטים המורכבים של מקרי גירושין וסכסוכים משפחתיים, באזור הצפון.

עורך דין גירושין בצפון אתי פרץ קינן – מומחית לענייני גירושין

אפשר להתגרש חכם יותר

בין אם החלטת להתגרש באופן סופי ובין אם את/ה מתלבטים ולא בטוחים איך לנהוג, תוכלו להגיע לייעוץ מקדים, קשוב, סבלני ואיכותי. עורכת הדין אתי פרץ קינן מלווה את התהליך בצורה מעמיקה, מתוך הבנה שטובת הלקוח וטובת ילדיו (אם ישנם כאלה, כמובן) מצריכים יותר מכלים משפטיים. בסופו של דבר, לאחר שמבינים לעומק מה מעסיק את הלקוח/ה, מהו המצב האישי, הכלכלי, הרגשי, אפשר להוביל נכון יותר, לגירושין ופרידה בחוכמה וביישוב הדעת.

עורך דין גירושין בצפון אתי פרץ קינן

מחיקת-חובות-לבנקים
עורך דין לענייני גירושין בצפון
הרבה אנשים רוצים לדעת מתי כדאי לפנות לעורך דין, לצורך ייצוג בתיק גירושין. האם כדאי לפנות בשלב מוקדם? מה קורה אם דוחים את העניין? מערכת יחסים זוגית תמיד הינה בעלת ייחוד משל עצמה ואין כללי אצבע שתמיד יהיו נכונים. מה שכן תמיד יהיה נכון – אם אתם/ן חושבים על גירושין, כדאי להגיע להתייעץ. הייעוץ לא חייב להסתיים בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה. הייעוץ יכול להתאים גם אם שוקלים שלום בית ופשוט רוצים לדעת מה יקרה אם בסופו של דבר הגירושין יהיו בלתי נמנעים. תמיד עדיף לנהוג מול עורך הדין בפתיחות לספר כמה שיותר, להעלות את כל השאלות שנראות לכם חשובות ולא להסתיר דבר. זכרו כי יש לכם חיסיון משפטי ושום דבר לא יוצא החוצה. בזכות עורך הדין המתאים, אפשר להגיע להסכם גירושין כמה שיותר נכון ובריא, בהתאם לפרטי המקרה, ליחסים בין בני הזוג, לשאלת קיומם של ילדים, בהסדרי ראיה, מזונות וכל יתר הדברים שישפיעו על המשך החיים, לאורך הרבה מאוד שנים (ובוודאי גם הרבה לאחר שתהליך הגירושין יסתיים). 
עו"ד גירושין בצפון
עו"ד גירושין בצפון לומד עם הזמן שהוא משמש עבור לקוחותיו הרבה יותר מאשר יועץ משפטי או מי שאמון על ניסוח הסכם גירושים או קביעת הסדרי ראיה. עורך דין שעוסק בגירושין מהווה לא פעם גם אוזן קשבת, סוג של כותל דמעות שלפניו שופכים את הלב לא פחות מאשר מחפשים עצה משפטית או אפילו סוג של עצה לסיום זוגיות קצרה או ארוכה. אתי פרץ קינן תלווה אתכם/ן בנחישות ורגישות, גם בהליכי הגירושין הסבוכים ביותר. 
עו"ד לענייני גירושין בחיפה
מאוד קל להחליט פתאום "לשבור את הכלים" ולהחליט שרוצים להתגרש. דומה כי כיום, כל זוג שני חושב על כך ולפעמים נדמה ש"היד קלה מאוד על ההדק", בפירוק החבילה המשפחתית. הטיפים הללו יוכלו להיות עבורכם/ן בעלי חשיבות:
עורך דין גירושין בחיפה
לא תמיד טוב להיחפז. בעניינים מהותיים, אפשר להתייעץ עם עורך דין המתמחה בגירושין, גם אם עדיין לא בטוחים בגירושין. דווקא ההתייעצות מכניסה שקט נפשי ומאפשרת לשקול את הדברים יותר בנחת. 
עו"ד גירושין בחיפה
בחרו אך ורק עו"ד בעל ניסיון רב בתיקים של גירושין. יחד עם זאת, עדיף לבחור עו"ד שאתם מרגישים חיבור כלפיו ולא רק על סמך רקורד משפטי נוצץ. 
עורך דין גירושין בחיפה והקריות
לא תמיד צריך עורך דין שצועק בבית המשפט כדי להצליח. בתחום המשפחתי, גם אם הגירושין כואבים, לא הניצחון על הצד השני הוא חזות הכל. במיוחד אם ישנם ילדים בתמונה, צריך לחשוב גם עליהם ועל ההשפעה ארוכת הטווח על חייהם. 
עורך דין גירושין בקריות
זכרו כי גירושין הם (בדרך כלל) לתמיד. אם מחליטים לפרק את החבילה, יש להתייחס לכל ההיבטים ארוכי הטווח. אישיים, פיננסיים, דאגה לילדים משותפים. 
עו"ד גירושין בקריות
שאלו את עצמכם/ן האם אפשר לנהל את הסכסוך בצורה שקולה, עבור הילדים. אם מצליחים בכך, השיקום של כולם והחזרה לשגרת חיים טובה יותר יושלמו עם הרבה פחות קשיים.