תפקיד של עורך דין מקרקעין בחיפה הוא בליווי של עסקאות מקרקעין פשוטות ומורכבות באחד. הסכומים הגבוהים שמעורבים בעסקאות יוצרים מצב בו טעות מזערית עלולה לגרור אחריה השלכות כבדות. שימוש בשירותי משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מצמצם בעבורכם את הסיכונים באופן משמעותי. המשרד של עו"ד אתי פרץ קינן מספק ייעוץ משפטי איכותי, מסור ומדויק. צוות המשרד בונה אסטרטגיה בעבור כל לקוח במטרה לקדם את האינטרסים שלו עם דגש על חיסכון כספי וניצול מרבי של הטבות מס שמגיעות לכם. להתייעצות עם עו"ד מוביל בתחום המקרקעין בחיפה פנו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן מומחית דיני מקרקעין.

תחומי אחריות של עורך דין מקרקעין בחיפה

דיני מקרקעין קובעים כיצד צריך לנהל עסקאות מכירה ורכישת נדל"ן בישראל. עורך דין מקרקעין בחיפה נדרש להיות בקיא בדיני מקרקעין וסוגיות טיפול בשטר מכר, ארנונה, מיסוי מקרקעין, נסח טאבו, הפשרת קרקעות, התחדשות עירונית, הפרדת שימושים. עורך דין מקרקעין בחיפה הוא האחראי לבדוק היטב את החוזה וכל המסמכים הנלווים לעסקה, עליו להתריע על כל בעיה חוזית או בעיית רישום. על עורך הדין ללוות את העסקה לכל עורך הדרך עם דגש על משא ומתן ומעמד החתימה. לכל אורך הדרך עורך הדין מחויב לקידום וייצוג האינטרסים של האדם ששכר את שרותיו.

שכר עורך דין בעסקת מקרקעין

חישוב שכר הטרחה של עורך דין מקרקעין בחיפה נקבע על פי מורכבות העבודה. עורכי דין גובים שכר טרחה שעתי או סכום קבוע מראש בעבור ליווי של העסקה כולה. חשוב לברר מול עורך הדין שלכם מראש את העלויות, את מועד התשלום ואת שיטת התשלום. חשוב לשכור שמעורבות של עורך דין מקרקעין נועדה להגן על הזכויות שלכם, לצמצם סיכונים ולחסוך לכם כסף, אין ספק שמדובר בהשקעה נבונה והכרחית בכל עסקת מקרקעין.

עו"ד אתי פרץ קינן מהווה גורם מקצועי ומוסמך לליווי עסקאות מקרקעין במגזר הפרטי והעסקי. ניסיון רב מאפשר לעו"ד אתי פרץ קינן להוזיל בעבורכם עלויות בעסקה, להפחית תשלומי מיסים, להיות מוכנה לכל תרחיש ולהפחית את הסיכונים.

עורך דין מקרקעין בקריות

קנייה דירה חדשה מקבלן מכניסה אתכם למצב בו אתם מתנהלים אל מול גורם שביצע כבר מאות עסקאות דומות. הקבלן הרבה יותר מנוסה מכם בעסקאות נדל"ן וסביר להניח שמלווה אותו עורך דין מקרקעין צמוד. תהיו אתם חכמים יותר ותלוו את הליך רכישת הדירה מתחילתו ועד סופו עם עורך דין מקרקעין בקריות מטעמכם. לא ניתן לסמוך בעיניים עצומות על עצות שמתקבלות מעורך הדין שמייצג את הקבלן. מחפשים עורך דין מקרקעין בקריות? חייגו עכשיו אל משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן ותיהנו מליווי צמוד, יחס אישי, מענה מקצועי והכוונה שתסייע לכם לחסוך כסף ולקבל החלטות נכונות.

עורך דין מקרקעין בקריות להשכרת דירות

כמעט כולנו נדרשים לפחות פעם אחת בחיים לשכור דירה. קבלת החלטות נכונות בחתימה על חוזה השכרת דירה מחייבת קבלת פרטים מלאים, מה קורה כאשר בעל הדירה אינו מציג את התמונה כולה או מנצל את המצוקה שלנו בחוזה לא הוגן? עם עורך דין מקרקעין בקריות זה לא קורה. כאשר יש לצדכם עורך דין מנוסה היחס של בעלי הדירות משתנה לטובה. הם רואים בכם מועמדים רציניים להשכרת הדירה ומנהלים את ההליך כולו אחרת.

ליווי עורך דין בקניית דירה מקבלן

רכישת דירה מקבלן מעמידה אתכם במצב בו אתם נדרשים להתנהל מול איש מקצוע עם ניסיון רב בעסקי נדל"ן בעוד לכם אין ידע או ניסיון דומה. ליווי של עורך דין מקרקעין מטעמכם הכרחי ליצירת שווין כוחות. התפקיד של עורך הדין הוא בקידום האינטרסים שלכם, בחינת חוקיות העסקה ובדיקה של החוזה. הקבלן צפוי לטעון שמדובר בחוזה רכישה אחיד, אך עורך דין מקרקעין בקריות שמכיר היטב את הענף ואת רוב הקבלנים יידע היכן לא לוותר. תפקיד נוסף של עורך דין מקרקעין הוא בניהול הערבויות. החוק קובע לקבלן חובה להעמיד לרשותכם ערבות למקרה של פשיטת רגל.

העדר תשומת לב לפרטים הקטנים או אי ידיעה של החוק במלואו עלולים לגרום לבעיות עתידיות והפסדים כספיים.  עם עו"ד אתי פרץ קינן אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שכל הזכויות שלכם מוגנות והחוזה מפרט באופן חד משמעי את ההתחייבויות והזכויות שלכם ושל הקבלן.

עורך דין מקרקעין בצפון

החוקים שמסדירים את דיני המקרקעין בישראל הם תחום ההתמחות של עורכי דין מקרקעין. עורך דין מקרקעין בצפון הוא הכתובת להתייעצות לקראת ביצוע עסקאות נדל"ן או כל צעד אחר שמערב נכסי מקרקעין (כולל עסקאות וחוזים בתחום ההתחדשות העירונית). ליווי של עורך דין מקרקעין הכרחי היות ועסקאות מקרקעין נחשבות למורכבות. עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה במקרקעין, מציעה ליווי צמוד לכל לקוח ובונה בעבור כל מקרה אסטרטגיה נכונה. הידע והניסיון של עו"ד אתי פרץ קינן יאפשרו לכם להשלים במהרה את העסקה, לקבל את כל הפרטים הדרושים לקבלת החלטות נכונות, להוזיל עלויות ולהפחית את תשלומי המס.

עורך דין מקרקעין בצפון לקנייה/מכירת דירה

רובנו צפויים לבצע במהלך חיינו 2-3 עסקאות קנייה / מכירת דירה כאשר ההליך מתבצע אל מול אדם פרטי (דירה יד 2) או אל מול קבלן (דירה חדשה). אלו הן עסקאות חד פעמיות שמערבות לרוב את כל כספו של הרוכש וצפויות להשפיע על ההתנהלות הכלכלית של המשפחה כולה בשנים הבאות. על עסקאות נדל"ן להיות מקצועיות ומדויקות ככל האפשר. טעות מזערית בעריכת החוזה, ענייני מס או רישום זכויות עלולה לגרור אחריה הפסדים כספיים משמעותיים.

תפקיד של עורך דין בקנייה/מכירה דירה יד 2

עיקר התפקיד של עורך דין מקרקעין בצפון ברכישה או מכירת דירה הוא בבדיקת כל הפרטים במטרה לוודא שההליך כולו חוקי ואתם מקבלים מידע מלא. עורך הדין מברר את הזכות של בעל הנכס ומוודא שאכן יש בידיו זכות מלאה על הנכס. פעמים רבות האדם שמציג את עצמו כבעל הנכס אינו בעל הזכויות היחיד. אם יש לגורמים נוספים זכות לבעלות הנכס לא ניתן לבצע עסקת מכירה ללא מעורבות שלהם.

עורך דין מקרקעין בצפון מטפל גם בכל נושא תשלומי המס. החוק בישראל מחייב כל מקרה של מכירה דירה או קניית דירה בתשלום מס רכישה והיטל השבחה. המחירים הגבוהים בענף הנדל"ן גוררים אחריהם גם תעריפי מס גבוהים, עם עורך דין מקצועי ומנוסה תהיו בטוחים שאנכם משלמים מס עודף. עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה בניהול עסקאות נדל"ן יד שנייה ועסקאות מול קבלנים, חייגו עכשיו להתייעצות, תיאום פגישה וקבלת פרטים נוספים.