עו"ד מיסוי מקרקעין

החוק בישראל מסדיר באופן חד משמעי זכויות וחובות בעבור כל עסקת מקרקעין עם דגש על תשלומי מס. תפקיד של עורך דין מיסוי מקרקעין הוא בקביעת הזכויות והחובות שלכם בעסקה תוך מיצוי כל אפשרות להפחתת המס או ביטולו. עם עו"ד אתי פרץ קינן אתם תבינו היטב את חישובי המס, תדעו אלו צעדים ננקטו במטרה להפחית את התשלום, מתי עליכם לשלם את המס וכיצד. אי תשלום מס בעבור עסקת מקרקעין בהתאם לחוק מהווה עבירת מס לכל דבר, חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן ותהיו רגועים בידיעה שתשלומי המס שולמו במלואם.

עורך דין מיסוי מקרקעין לחישוב מס שבח

בכל מכירת נכס נדל"ן יש להסדיר תשלום בעבור מס שבח ורכישה. החוק קובע הקלות בתשלומי המס ובעזרת עורך דין מיסוי מקרקעין תצליחו למצות את הזכויות שלכם. עורך דין בקיא בעסקאות נדל"ן ותקנות מס יידע לבצע את החישובים הדרושים במטרה להשיג בעבורכם הקלות והטבות מקסימליות. אל תמהרו לשלם מס מלא מבלי לפנות תחילה אל עו"ד אתי פרץ קינן.

מתי מקבלים פטור מתשלום מס שבח?

במעמד מכירת דירת מגורים ניתן יהיה לקבל פטור מלא או חלקי מתשלום מס שבח בתנאים מסוימים. מכירת זכות בנכס מקרקעין שמיועד למסחר או מחסן אינה מאפשרת קבלת פטור מתשלום מס שבח. חישוב מס הרכישה בעסקת רכישת דירת מגורים מותאם למדרגות מס בעוד חישוב מס רכישה בקניית נכס שאינו דירת מגורים, יעמוד על 6%. החוק מבחין גם בין מקרים של רכישת דירת מגורים יחידה למטרת מגורים לבין רכישת דירה נוספת כהשקעה.

מדוע חשוב לפנות אל עורך דין מיסוי נדל"ן?

מיסוי מקרקעין הוא תחום מורכב שדורש הכוונה מקצועית. כאשר מוסיפים למשוואה את סכומי הכסף הגדולים שמושקעים בעסקאות מקרקעין מבינים שלא ניתן לוותר על ליווי צמוד של עורך דין מיסוי מקרקעין. משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה במיסוי מקרקעין עם דגש על ניהול ערר מס שבח או מס רכישה. המשרד ידוע כמוביל בתחום תכנון המס, ניסוח הסכמים, עריכת תחשיבי מס מסובכים, עריכה שומה עצמית בעבור מס רכישה או שבח, מיסוי מכר שירות מגורים, קבלת פטור ממס, מיסוי למשקיעים זרים. חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ והכוונה לכל סוגי עסקאות המקרקעין.