ההחלטה להתגרש מלווה תמיד בקשיים רגשיים, אתם תהיו חכמים יותר ותדעו לבחור בעורך דין משפחה שיודע איך לגרום לכם לראות את התמונה המלאה ולקבל החלטות נכונות. חשוב להבין שהתוצאות של תיק הגירושין צפויות להשפיע על המשך חייכם מבחינה אישית וכלכלית, כאשר יש בתמונה ילדים ההחלטות שתקבלו צפויות להשפיע גם עליהם. על כן, חשוב להיעזר בעורך דין מנוסה ומקצועי שיודע לבנות אסטרטגיה ולהשיג בעבורכם את התוצאות הטובות ביותר. עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה בדיני משפחה עם ניסיון רב בתיקי גירושין, לקוחות המשרד נהנים מיחס אישי, מענה מהיר וצוות אסרטיבי שנלחם לקידום האינטרסים שלהם.

המורכבות שמאפיינת את תיקי הגירושין דורשת ניסיון. ההשפעה הרבה של תוצאות התיק על עתידכם אינה מאפשרת לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מציע רמה גבוהה של מקצועיות, בקיאות משפטית, ניסיון, הבנה של ההיבטים הכלכליים, יחס אישי, זמינות. הניהול של התיק נקבע בהתאם לצרכים ולציפיות שלכם.

הליך גישור גירושין

במקרים של גירושין בהסכמה וגם במקרים מורכבים יותר גישור עשוי להביא לתוצאות טובות. עורך דין מייצג אתכם במהלך הגישור ופועל להביא את שני הצדדים להסכמה ושיתוף פעולה. הליכי גישור הם הזדמנות לחסוך זמן, להימנע ממריבות ולהתחיל את הפרק החדש בחיים שלכם ברגל ימין. שימו לב, עורך דין דיני משפחה בקריות שמייצג אתכם בהליך גישור יוכל לייצג אתכם גם בהליך משפטי בהתאם לצורך.

טיפים לבחירת עורך דין דיני משפחה

הקריטריון הראשון לבחירת עורך דין דיני משפחה בקריות הוא תחום התמחות עם דגש על ניסיון. עורך דין מנוסה יודע לחזות מראש מהלכים, להגיב בתקיפות ברגעים הנכונים וברוב הזמן להשרות אווירה נעימה וידידותית. הקריטריון הבא יהיה המלצות של לקוחות קודמים כאשר אתם בוחנים כל חוות דעת ושואלים שאלות. כימיה ותקשורת טובה עם עורך הדין חיוניות לקבלת מענה מלא ותחושת הביטחון שלכם. חווית הגירושין תהיה הרבה פחות קשה כאשר יש לצדכם עורך דין שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. מחפשים עורך דין דיני משפחה בקריות שמקפיד על מקצועיות, יחס אישי ובניית אסטרטגיה מנצחת לכל תיק? חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן.