ממש כפי שלא תעמדו מול בית המשפט ללא עורך דין עם הכשרה מתאימה, כך גם לא נתחיל בהליך מחיקת חובות ללא פנייה אל משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן שמתמחה בתחום, מבין את הצרכים שלכם ויודע לחזות את הצעד הבא של פקידי ההוצאה לפועל. אם חשוב לכם להסדיר את החובות במהרה ולהסיר את ההגבלות – צרו קשר עוד היום עם עו"ד אתי פרץ קינן.

פנייה אל עורך דין למחיקת חובות אינה מיועדת רק להתחלת הליך של מחיקת חובות או הסדר, פגישה עם עורך דין נחוצה לקבלת הסבר מפורט אודות כל הזכויות והחובות שלכם. ניסיונות להתמודד בעצמכם עם עורכי הדין של הנושים ופקידי ההוצאה לפועל צפויים להיכשל. במקום שהבקשה שלכם תידחה על הסף בגלל חוסר דיוק או מסמכים חסרים, תנהלו מראש את התהליך כולו עם עורך דין למחיקת חובות מהטובים בתחום. חשוב לבחור אך ורק בעורך דין עם הכשרה מתאימה וניסיון.

מדוע כדאי להגיע להסדר במהרה?

ניהול לא נכון של הליך הסדרת החובות יכול להוביל אתכם למצב אבסורד בו אתם משלמים בכל חודש את הריבית שהחוב צובר בעוד סכום החוב אינו מתכווץ כלל. במצב כזה, ללא עורך דין לא תצליחו לצאת מהתסבוכת. הליך של מחיקת חובות דורש אסטרטגיה והכוונה של עורך דין מטעמכם, אין מדובר בנושא שאפשר להקל בו ראש. החוק קובע קריטריונים ברורים לקבלת מעמד של פושט רגל, בקשות שלא יוגשו בהתאם לא יטופלו.

אלו חובות אי אפשר למחוק בהליך מחיקת חובות?

  1. חוב מזונות
  2. תשלום עונשי
  3. חוב שנוצר מפעילות לא חוקית

עורך דין למחיקת חובות יבצע בעבורכם בדיקה יסודית של החובות במטרה לבנות אסטרטגיה להתמודדות עם החובות הניתנים לביטול וגם עם אלו שלא. ייתכן מצב בו בהליך פשיטת רגל החובות בחלקם נמחקים ובחלקם מוסדרים בהסדר תשלום נפרד. עו"ד אתי פרץ קינן פועלת בנחישות על מנת להבטיח לכל לקוח הזדמנות לפתוח דף חדש ללא חובות. עורך דין מקצועי עם ניסיון במחיקת חובות יצליח למצוא מוצא מכל תסבוכת פיננסית. אם נקלעתם לחובות ואתם זקוקים להכוונה מקצועית או מוצא מהצרה – חייגו עכשיו אל המשרד של עו"ד אתי פרץ קינן.