עו"ד התחדשות עירונית

פרויקטים של התחדשות עירונית הם הזדמנות להעלות את השווי של הנכס ולשפר את איכות החיים. רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ תומכות בפרויקטים של התחדשות עירונית ומשלבות אותם בתכניות פיתוח עירוניות. שכונות ישנות הופכות למתחמי דיור חדישים ומטופחים. קבלתם הצעה להשתתף בפרויקט פינוי בינוי או תמ"א 38? התייעצות עם עורך דין התחדשות עירונית תגלה לכם האם ההצעה שקבלתם אכן כדאית, מה צפוי לקרות ומה חשוב לבדוק בשביל לוודא שיש ליזם את כל האישורים הדרושים. משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, חייגו עכשיו לייעוץ עם צוות מקצועי שמבין את צרכי הלקוח ופועל בנחישות לקידום האינטרסים האישיים שלכם.

תחומי אחריות של עורך דין התחדשות עירונית

  1. קביעת זכויות הדיירים על הקרקע
  2. ניסוי הסכמי התקשרות
  3. ייעוץ וליווי משפטי בהיבטי התכנון והרישום
  4. ניהול משא ומתן
  5. ניהול ופיקוח אחר מימון הפרויקט
  6. הסדרת תשלומי מס

על עורך דין התחדשות עירונית להיות בעל התמחות ספציפית שמבטיחה בקיאות בחוק. כבעלי דירות אל תתפשרו על פחות ממענה שוטף ומהיר לסוגיות משפטיות, ייצוג של כלל הדיירים לאורך כל הדרך, עריכת ישיבות עם בעלי הדירות בהתאם לצורך, סיוע בבחירת מפקח בנייה מטעם הדיירים, שמירה על זכויות הדיירים, כיסוי ביטוחי מלא, בדיקה של כל האישורים שקיבל היזם. עורך דין התחדשות עירונית מתבקש להגדיר בעבורכם באופן מפורט ומדויק את היקף זכויות הבנייה ואת הדירות החדשות שהקבלן צפוי לבנות (קומה, כיוון, שטח וכו').

איזה עורך דין כדאי לבחור בעבור פרויקט התחדשות עירונית?

עו"ד אתי פרץ קינן מטפלת בפרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 מזה תקופה ארוכה, היא מלווה עסקאות מורכבות ופשוטות מתחילת הדרך ועד לשלב בו אתם מקבלים את המפתח לדירה החדשה. לקוחות המשרד נהנים מיחס אישי, זמינות גבוהה, מענה מקצועי וניהול מוקפד. יש לצוות במשרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן ידע משפטי נרחב שמבטיח תשומת לב לפרטים הקטנים, הבנה של אינטרסים כלכליים ויכולת לקדם לכיוון הרצוי כל עסקה. חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ והכוונה לפרויקט מוצלח.