אין זה משנה מדוע הגעתם אל מצב פיננסי כה מורכב, כעת יש להתמקד בפתרונות לבעיה עם דגש על הסדר חובות. פנייה אל עורך דין מומחה לפשיטת רגל חיונית לקבלת מידע מלא שמאפשר קבלת החלטות. רק במשרד של עו"ד אתי פרץ קינן אתם מקבלים מידע מלא והסברים על כל אחת מאפשרויות הפעולה שפתוחות בפניכם. לא כדאי למהר להגיש בקשה למעמד של פושט רגל מבלי להבין תחילה את ההשלכות ואת האלטרנטיבות. החוק בישראל מציע הגנה במצבים של חדלות פירעון, חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן לבחינת זכאות להתחלת הליך פשיטת רגל וקידום הסדר חובות.

החוק בישראל אינו מחייב אתכם בניהול ההליך עם עורך דין מומחה לפשיטת רגל, אך ליווי של עורך דין הופך את ההליך כולו לפשוט יותר. בתי המשפט, הנושים ופקידי ההוצאה לפועל רואים בפנייה שלכם אל עורך דין מומחה לפשיטת רגל התייחסות רצינית לבעיה (לקיחת אחריות). בית המשפט נוטה שלא לראות בעין חיובית מקרים של ייצוג עצמי. ברוב המקרים, ייצוג עצמי בהליך פשיטת רגל ישיג תוצאות פחות טובות בהשוואה אל ליווי ההליך בעורך דין מהטובים בתחום.

מה חשוב לשאול עורך דין פשיטת רגל?

  1. כמה שנות ניסיון יש למשרד וכמה תיקים של חדלות פירעון טופלו על ידו?
  2. מהי האסטרטגיה של המשרד לניהול תיקי פשיטת רגל?
  3. באלו שעות עורך הדין זמין בעבורכם?
  4. האם המשרד מתמחה בהסדרי חובות?

בחירה נכונה של עורך דין מומחה לפשיטת רגל תהיה בחירה בעורך דין מקצועי, אמין, קשוב, סבלני ומנוסה. אל תשכחו לבחון המלצות ובמידת האפשר גם בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים. עורך הדין הנכון הוא המפתח ליציאה מהירה שלכם מהתסבוכת.

מדוע חשוב להקפיד לבחור בעורך דין מומחה?

פנייה אל משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מבטיחה שעורך דין מומחה יטפל בתיק שלכם ולא מתמחים או צוות מנהלה. אסטרטגיה אישית מורכבת בעבור כל לקוח במטרה לבצע את כל הפעולות הדרושות בדיוק בזמן. לכל אורך הדרך תקבלו הסברים מפורטים ודיווחים אודות התקדמות התיק. צוות המשרד מקפיד על יחס אישי, שקיפות מלאה, תמיכה מורלית וזמינות. חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן ותגלו משרד עורכי דין מומחה שמדבר בגובה העיניים.