הסדר חובות בהוצאה לפועל הינו הליך חיוני הנעשה לטובת חייב אשר עומדות בפניו תביעות מורכבות. הצורך והרצון שלו הינם להגיע להסדר אשר במסגרתו ישלם את חובו או חלק ממנו בתמורה לסגירת התיק. פרוצדורה זאת נחשבת למורכבת אבל בסיומה הוא יוכל לצאת לדרך חדשה נקי מחובות והתחייבויות. ניתן למצוא הסדרים מגוונים המותאמים ספציפית לכל סיטואציה. עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

הסדר חובות בהוצאה לפועל עשוי לעצור תהליך של הסתבכות כספית נוספת. הסיטואציה הנ"ל בו נמצא החייב אינה פשוטה בגלל שהיא מגבילה מאוד את יכולותיו להתנהל. במקרים רבים קיימות מגבלות  על חשבונות הבנק ומשכורות והכנסות אחרות מעוקלות, רישיון הנהיגה, לעיתים, נשלל  ועוד. פועל יוצא לכל אלו הוא שהאדם אינו יכול לייצור הכנסות ושוקע הלאה. ניתן לבקש הסדרים רגע לפני הגעה להליך הוצאה לפועל וגם כאשר הוא קיים בפועל. הסדר עשוי לפתור כל אלו ובמהלכו ניתן להגיע להסכמות שונות, ובין היתר, פריסת חוב לתשלומים, גיבוש הסדר חוב סופי כאשר התובע מוותר על חלק מהחוב ועוד. בנוסף, ניתן להגיע לאיחוד מספר תיקים קיימים – מה שמביא לחיסכון בעלויות משפטיות, מרחיב את היכולת להתמודד וכדומה.

תהליך מורכב

היות והתהליך מורכב, כדאי לערב את עורך הדין כבר בראשיתו. הוא ירצה לקבל תמונת מצב מפורטת על כל הנושא, כמו גם, לקבל מידע על הכנסות כספיות, הוצאות מחייה ואחרות ועוד. לאחר מכן, הוא ינסה לגבש תכנית יציאה מהמשבר. הרצון הוא להגיע לפריסת תשלומים נוחה, יחסית, אשר תאפשר ללקוחו ניהול אורח חיים תקין.  צריך לציין כי גם בעלי החוב מסכימים, לרוב, לוותר על מנת להציל חלק מהחוב – כך ששני הצדדים מרוויחים.

שירות מקצועי

עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר בתחום. שירותיה כוללים ייעוץ, ניהול משא ומתן וליווי ככל הנדרש. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדיה לטובת לקוחות חדשים אשר נזקקים לשירותיה הנאמנים.