בתקופה בה חברות ענק בינלאומיות מסוגלות להתרסק ברגע, מקרים של פשיטת רגל הפכו נפוצים. הליך פשיטת רגל (חדלות פירעון) מתאפשר כאשר אין לגוף פרטי, עסקי או ציבורי אפשרות לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלו. סיוע של עו"ד פשיטת רגל נחוץ על מנת לקדם קבלת מעמד של פושט רגל מול רשויות החוק. חשוב להבין שלא בכל מצב אפשר יהיה להכריז על פשיטת רגל, החוק קובע קריטריונים ברורים שיש לעמוד בהם. משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן ליווה בשנים האחרונות מקרים רבים של חדלות פירעון וחובות, צוות המשרד מצליח להגיע במהרה להסדר מול הנושים, לקבוע פריסת חובות נוחה ואף לבטל חלק מהחוב. חייגו עכשיו את עו"ד אתי פרץ קינן ותתחילו לצעוד לקראת שיקום פיננסי והסרת המגבלות.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מעמד של פושט רגל ולבחון אפשרות קבל מעמד של פושט רגל לעצמכם או לחברה שנמצאת בבעלותכם? התהליך מתחיל בפנייה אל עו"ד פשיטת רגל עם עדיפות למשרד עורכי דין מנוסה, מקצועי ומסור. עורך הדין אוסף ראיות ומרכיב בעבורכם תיק שמוכיח אי יכולת פירעון והצהרה שמסבירה את ההידרדרות הפיננסית. התיק מורכב בהתאם לתקנות החוק במטרה לקבל תשובה חיובית מהירה. כונס הנכסים הרשמי מקבל את התיק, בוחן את הנתונים וקובע האם לפתוח תיק להתחלת הליך פשיטת רגל או לדחות את הבקשה.

מה עושים לאחר הגשת בקשת פשיטת רגל?

במקביל להגשת בקשה לקבלת מעמד של חדלות פירעון, עו"ד פשיטת רגל מקדם גם הסדרים לפריסת החובות אל מול הנושים. בתי המשפט נוטים לאשר את הסדרי החוב שנקבעו. חייבים שעומדים בתשלומי ההסדר שנקבעו במשך 5-7 שנים רשאים להגיש בקשה לקבלת צו הפטר למחיקת כל החובות. קבלת אישור לצו הפטר מתבצעת גם כן בליווי של עו"ד פשיטת רגל. צו הפטר מסיים את ההליך ומאפשר לחייב לפתוח דף חדש ולחזור להתנהל ללא מגבלות כלכליות.

מתמודדים עם קטסטרופה כלכלית ולא רואים את האור בקצה המנהרה? חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן ותגלו משרד מקצועי, מנוסה, נחוש ואנושי שמביא תוצאות אידאליות.