עו"ד מכירת דירה

מתכננים מכירת דירה? המפתח למכירה מוצלחת, מהירה ורווחית הוא ליווי מקצועי של עורך דין מכירת דירה. עם עורך דין מכירת דירה מנוסה אתת מקבלים את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון, מזרזים את התהליך ומסיימים אותו עם רווח מקסימלי. עו"ד אתי פרץ קינן מכירה היטב את שוק הנדל"ן, המחויבות של המשרד לקידום האינטרסים האישיים של כל לקוח מהווה יתרון גדול. עם משרד עורכי דין מוביל ומסור לצדכם אתם חותמים ברוגע על עסקת המכירה כאשר אתם מודעים לכל הפרטים הקטנים והגדולים. חייגו עכשיו לתיאום פגישת היכרות עם עו"ד אתי פרץ קינן ותתקדמו אל דירה טובה יותר.

מדוע חשוב לפנות אל עורך דין מכירת דירה?

עסקאות נדל"ן מערבות סכומי כסף גדולים ומהוות את הצעדים הכלכליים המשמעותיים ביותר שרובנו נבצע במהלך חיינו. כאשר מדובר בסכומים כה גדולים כל החלטה קטנה שוות ערך לעשרות אלפי שקלים ואף למאות אלפי שקלים. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לטעות ובהתאם, לא חותמים על כל מסמך ללא נוכחות של עורך דין מכירת דירה מטעמכם. עורך דין מנוסה יודע איך לבנות בעבורכם מנגנוני הגנה להבטחת הזכויות שלכם בעסקה.

3 פעולות בסיסיות שמבצע עורך דין בהליך מכירת דירה

  1. בדיקות מקדימות לנכס
  2. תכנון מס נכון ומיצוי זכויות לפטור מתשלומים
  3. ליווי של המשא ומתן עד להשלמת החתימה על ההסכם

בדיקת הנכס על ידי עורך דין חיונית לקביעת שווי ריאלי לדירה. הערכה נכונה של השווי חיונית לקביעת מחיר הולם וקבלת החלטות. אם לא תדעו כמה שווה הדירה, לא תדעו מתי עומדת מולכם הצעה שלא כדאי לפספס. עורך דין מכירת דירה חיוני גם לבחינת הרישום החוקי של הנכס עם דגש על איתור חריגות בנייה וזכויות בנייה.

איך עורך דין חוסך לכם כסף בהליך מכירת דירה?

החוק בישראל קובע חובת תשלום מס בעבור רכישה וקניית דירה, על מנת לשלם אך ורק את מס החובה ולנצל את כל נקודות הזכות שמגיעות לכם, יש צורך בעורך דין מנוסה. תכנון מס נכון עשוי לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. יש לכם שאלות על מכירת דירה? חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן ותגלו מענה סבלני, מקצועי ומדויק.