עורך דין יפוי כח מתמשך

עורך דין יפוי כח מתמשך, מה זה בעצם אומר? יפוי כוח מתמשך הינו יישום חדש יחסית, שמאפשר לציבור הרחב לדאוג עוד היום למצבים עתידיים ולא פשוטים בחיים. באמצעות עורך הדין, מנסחים מי יקבל החלטות ובאילו עניינים, עבור האדם, אדון או גברת, במידה ויהפכו לבלתי כשירים באופן מלא או חלקי לקבל החלטות בעצמם. אתי פרץ קינן מכינה ייפויי כוח מתמשכים בהתאמה לצרכי היחיד או הזוג.

מהי החשיבות של עורך דין יפוי כח מתמשך?

ייפוי הכוח המתמשך הינו כלי חשוב ביותר, שמגשר ומוסיף על פתרונות חלקיים שהיו מקובלים בעבר (כגון מינוי כפוי של אפוטרופוס חיצוני). עורך דין, בתפקידו כמי שמייעץ, עורך ומכין עבור לקוחותיו יפוי כוח מתמשך, לוקח חלק חשוב בדברים המהותיים הבאים:

הלקוח ורצונו נמצאים במרכז

עורכת הדין אתי פרץ קינן בעלת ניסיון עשיר בדיני משפחה ובעריכת ייפויי כוח מתמשכים ללקוחות מגוונים. גם לכם מגיעה האפשרות להגדיר עוד היום, מה יקרה אם וכאשר תאבדו חלילה את הכושר לקבל החלטה צלולה או שתצטרכו טיפול רפואי ולא תוכלו להביע את דעתכם על כך. שמים את הלקוח ואת רצונותיו – במרכז.

עו"ד ייפוי כח מתמשך

אם הגעתם לכאן אתם ככל הנראה מחפשים עורך דין יפוי כח מתמשך וכדאי להתחיל את התהליך בהבנה של משמעות הדבר. יפוי כוח מתמשך נדרש בעבור מצבים בהם אין לאדם את היכולת הפיזית או המנטלית לקבל החלטות לגבי גופו ורכושו. יש הטוענים שמסמך יפוי כח מתמשך הוא למעשה צוואה לקביעת גורלכם בעודכם בחיים. עו"ד אתי פרץ קינן מנוסה בעריכת מסמכי יפוי כוחו מתמשך עם ניסוח חד משמעי. ליווי צמוד של צוות המשרד מבטיח המשך ניהול נכסים על פי רצונכם גם כאשר אין לכם אפשרות לקבל החלטות בעצמכם.

תפקיד של עורך דין יפוי כח מתמשך

אדם בגיר רשאי על פי חוק לקבוע מראש גורם אחראי שישמש בעת הצורך אפוטרופוס על גופו ורכושו. חשוב להבהיר שמסמך יפוי כוח מקבל תוקף חוקי רק כאשר האדם אינו מסוגל לקבל את ההחלטות בעצמו בעקבות פגיעה רפואית או נפשית. במקרים בהם קיים כבר יפוי כוח מתמשך הליך קביעת האפוטרופוס יהיה מהיר ותואם את רצונכם. בהעדר מסמך חתום על ידי עורך דין יפוי כח מתמשך מינוי אפוטרופוס עלול  להמשך תקופה ארוכה ואף להביא למצב של חילוקי דעות בין בני משפחה. אם חשוב לכם לקבוע בעצמכם מי יהיה האחראי לקבל החלטות במקומכם – פנו עוד היום אל עורך דין יפוי כח מתמשך.

מתי אפשר להפעיל יפוי כוח מתמשך?

החוק בישראל קובע תנאים להפעלת יפוי כוח מתמשך על מנת למנוע מקרים בהם יפוי הכח מופעל שלא בתום לב. רק עורך דין יפוי כח מתמשך שעבר הסמכה לכך רשאי לערוך בעבורכם מסמך יפוי כח מתמשך. את המסמך החתום יש להפקיד ברשות האפוטרופוס הכללי.

משרד הבוטיק של עו"ד אתי פרץ קינן מתמחה בעריכת מסמכי יפוי כח מתמשך בעוד כל מקרה נבחן לגופו. צוות המשרד מקפיד לוודא את הסכמת כל הצדדים להליך. עו"ד אתי פרץ קינן מקפידה לשוחח עם מיופה הכח בכדי לדעת בוודאות שההליך נעשה בהסכמה מלאה. חשוב לציין את האפשרות להעניק יפוי כח למספר אנשים עם הגדרה של מיופה כח ראשי וחליפי. אם הענקתם יפוי כח מתמשך למספר אנשים יש להסדיר מראש תחומי אחריות. יש לכם שאלות על יפוי כח מתמשך? מחפשים עורך דין יפוי כח מתמשך מהטובים בתחום? חייגו עכשיו אל עו"ד אתי פרץ קינן.