עו"ד הוצאה לפועל

כשבסיומו של הליך משפטי ניתן פסק-דין שמזכה אדם או חברה בסכום כסף, לא מדובר בסוף פסוק הואיל ועולה צורך להבטיח את מימוש פסק הדין, כלומר לאפשר לזוכה על-פיו לגבות את כספו מהחייב ולמנוע מהאחרון לחמוק מחובתו לשלם. בהיות מערכת ההוצאה לפועל זרוע לאכיפה והוצאה לפועל, מאפשרים מנגנוני הגבייה המבצעיים להפעיל סנקציות על החייב בהתאם לחוק ותקנות ההוצאה לפועל. גביית חובות תתאפשר לא רק לפי פסק-דין אלא גם מכוח חוזה, שטר חוב, המחאה, חשבונית, תעודת משלוח וכיו"ב, באמצעות פתיחת תיק בהוצאה לפועל. יחד עם זאת, קובע חוק ההוצאה לפועל גם מנגנוני הגנה על חייבים מפני הסנקציות המופעלות עליהם, ומשכך התנהלות מול מערכת ההוצאה לפועל מחייבת פנייה אל עו"ד הוצאה לפועל הפועל בהבנה ובמקצועיות למען לקוחותיו על מנת לשמור על האינטרסים שלהם, לצמצם את חשיפתם להגבלות מכוח חוק ההוצאה לפועל – ולסייע בידם לשמור על אורח חיים מכובד התואם את צורכיהם ושאיפותיהם. לשם קבלת ייעוץ משפטי מקצועי, יש לפנות אל עו"ד אתי פרץ-קינן.

עו"ד הוצאה לפועל: הגנה משפטית והסרת ההגבלות

חובות כבדים, הוצאות כלכליות בלתי נגמרות והגזירות שמטילה רשות האכיפה והגבייה על חייבים הם תסבוכת של ממש – אך אינם גזירת גורל כלל ועיקר. אם נפתח נגדך תיק בהוצאה לפועל ונקלעת למצב שבו הוטלו עליך הגבלות כגון איסור יציאה מהארץ, הגבלות על רישיון הנהיגה שלך או על כרטיס האשראי שלך, אם משכורתך או חשבון הבנק שלך מעוקלים ואתה חש כי הקירות סוגרים עליך, אתה מוכרח להבטיח לעצמך הגנה משפטית מקסימלית.

עו"ד הוצאה לפועל יפעל במהרה לסגירת התיק והסדר החובות

יבחן חלופות נוספות כגון איחוד תיקים או פתיחה בהליכי חדות פירעון/ פשיטת רגל וחתירה לקבלת צו שיקום שבסופו יתקבל צו הפטר מבית המשפט, הקטנת קרן החוב וקביעת צו תשלומים אופטימלי שיאפשר לחייב להשתלב בהליך הבראה פיננסית, לפרוע את מקסימום חובותיו ולצד זה להתקיים בכבוד. משרדה של עו"ד אתי פרץ-קינן מספק לחייבים מעטפת משפטית מקיפה וייצוג בהליכי פשיטת רגל ומעניק שירותי גבייה לגופים עסקיים, לרשויות מקומיות, לתאגידים בנקאיים ותאגידי ביטוח, לחברות ולעסקים.

עו"ד הוצאה לפועל – אתי פרץ קינן

ממש כפי שלא תחתמו על עסקת מקרקעין ללא ליווי של עורך דין, כך גם לא תעמדו מול פקידי ההוצאה לפועל, נושים ועורכי דין מטעמם ללא עו"ד הוצאה לפועל. הליך הוצאה לפועל ידוע כממושך, מסובך ולא פשוט להתמודדות מבחינה כלכלית, אישית ונפשית, כאן בדיוק נכנסת לתמונה עו"ד אתי פרץ קינן ומציעה ליווי משפטי מקצועי, מסור, זמין, מהיר ומדויק. הניסיון הרב של עו"ד אתי פרץ קינן מבטיח סגירה מהירה של ההליך עם הפטר חובות ויציאה לדרך חדשה.

איך עו"ד הוצאה לפועל יכול למחוק חובות?

הליך מחיקת חובות (חדלות פירעון) הוא הליך פשיטת רגל לכל דבר. עו"ד הוצאה לפועל מלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו, מגיש את המסמכים ללשכת ההוצאה לפועל ולבית המשפט, פועל לקביעת הסדר חובות ובהתאם לתקנות החוק מגיש לאחר תקופה גם בקשת הפטר למחיקת חובות. המשרד של עו"ד אתי פרץ קינן מקדם הליכים של הפטר מחובות ופשיטת רגל בצורה מקצועית על בסיס אסטרטגיה שמשיגה את התוצאות הטובות ביותר.

הגעתי למצב של חדלות פירעון, מה עליי לעשות?

פנייה מוקדמת ככל האפשר אל עו"ד הוצאה לפועל חיונית לצמצום הנזק. אם אנכם מסוגלים לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלכם כדאי לפנות עוד היום אל עו"ד הוצאה לפועל ולגבש תכנית פעולה. נציין שפנייה אל עורך דין הוצאה לפועל נדרשת גם בעבור אנשים פרטיים וגם בעבור עסקים או חברות. אם נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל ליווי של עו"ד הופך את ההתמודדות לפשוטה יותר ומגדיל את הסיכויים שלכם להיחלץ מהצרה במהרה.

חוק חדלות פירעון נועד להעניק הזדמנות לפתיחת דף חדש לאחר קטסטרופה כלכלית. גם אם אתם לא רואים כעת מוצא, תדעו שיש פתרון לבעיה. אל תרימו ידיים מבלי לקבל תחילה הסבר מפורט אודות כל הזכויות שלכם ואפשרויות הפעולה. הליך פשיטת רגל קובע בעבורכם הסדר תשלומים כאשר התהליך מנוהל על ידי נאמן מטעם בית המשפט. על הסדר התשלומים להתאים ליכולת הפיננסית הנוכחית ולקדם אפשרות עתידית לקבלת הפטר. המשרד של עו"ד אתי פרץ קינן מטפל בתיקי הוצאה לפועל של לקוחות פרטיים ועסקיים, חייגו עכשיו ותגלו כיצד חוק חדלות הפירעון יכול לעזור לכם.